Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη από τρεις αθλητές του Τae Kwon Do


Το περιεχόμενο της συνέντευξης που ακολουθεί αφορά το κορεάτικο άθλημα Τae Kwon Do. Δύο αθλητές (Σωτήρης και Φάνης) και μια αθλήτρια (κ. Χριστίνα) βοήθησαν τη μικρή μας δημοσιογράφο να ολοκληρώσει το άρθρο της για την σχολική μας εφημερίδα.
  • Γιατί διάλεξες το Tae Kwon Do ως άθλημα;
  • Σωτήρης: Γιατί το Tae Kwon Do μου άρεσε πιο πολύ από τα άλλα αθλήματα.
  • Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το Tae Kwon Do;
  • Σ: Ασχολούμαι με το άθλημα αυτό εδώ και έξι χρόνια.
  • Ποιες ήταν οι δυσκολίες που αντιμετώπισες μέχρι να γίνεις κάτοχος μαύρης ζώνης;
  • Σ:Υπήρχε ένα θέμα κιλών που έπρεπε να χάσω. Επίσης αντί να διασκεδάζω έκανα προπόνηση.
  • Τι είναι αυτό που σου μένει μετά από κάθε αγώνα και κάθε προπόνηση που έχεις συμμετάσχει;  
  • Σ: Μετά από κάθε αγώνα προσπαθώ να βελτιώσω τα λάθη μου και βλέπω πως παίζουν οι συναθλητές μου. Μετά από κάθε προπόνηση βλέπω σε ποιο στάδιο είμαι και σε ποιο στάδιο θέλω να φτάσω

  • Γιατί διάλεξες το Tae Kwon Do ως άθλημα;
  • Φάνης: Γιατί είναι ένα άθλημα που εκτός από το σώμα γυμνάζει και το πνεύμα.
  • Τι πιστεύεις ότι προσφέρει το Tae Kwon Do στους αθλητές που ασχολούνται με αυτό και
  • σε σένα προσωπικά;
  • Φ: Προσφέρει ψυχοσωματική υγεία

  • Ήταν δύσκολο για εσάς να ενταχθείτε στην ομάδα;
  • κ. Χριστίνα.:Καθόλου
  • Πως αποφασίσατε να ξεκινήσετε το Tae Kwon Do σε λίγο μεγαλύτερη ηλικία;
  • κ.Χ.:Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με το άθλημα αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία. Πιστεύω ότι το Τae Kwon Do δεν έχει όριο ηλικίας οπότε όποιος θέλει μπορεί να συμμετάσχει.
  • Τα παιδιά σας σας τράβηξαν στο άθλημα ή εσείς τα ενθαρρύνατε και μετά ενταχθήκατε και εσείς;
  • κ.Χ: Όταν ήρθε ο δάσκαλος τα παιδιά μου ήδη αθλούνταν. Αλλά πήγαμε όλοι μαζί. Τα παιδιά μου στο Tae Kwon Do και εγώ στο τμήμα του Kick Boxing .
  • Τι είναι αυτό που σας μένει μετά από κάθε προπόνηση και κάθε αγώνα που έχετε συμμετάσχει;
  • κ.Χ Μετά από κάθε αγώνα και κάθε προπόνηση που έχω συμμετέχει νιώθω αυτοπεποίθηση, ευχαρίστηση και νιώθω ότι ξαναγεννιέμαι .Για μένα ο αθλητισμός είναι ζωή, πώς τρώμε για να ζούμε εγώ αθλούμαι για να ζω.
Χατζηασεμίδου Καλλιρρόη

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Γράψτε το σχόλιό σας...