Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΑ


-Ρε συ, ο δεκανέας μας δεν είναι άνθρωπος, είναι κινηματογράφος!
  -Και πώς το κατάλαβες;
-Το πρωί, που είχα πάει στο νοσοκομείο, άκουσα το γιατρό να λέει, πως έχει ταινία.

Συζήτηση ανάμεσα σε δυο κατάδικους.
-Γιατί σε φέρανε εδώ;
-Γιατί έχασα το τρένο.
-Όχι δα!
-Βέβαια, αλλιώτικα θα είχα περάσει τα σύνορα με τα λεφτά που πείρα από την τράπεζα.

-Γρήγορα, γιατρέ μου, ο γιος μου κατάπιε το στυλό μου.
-Φτάνω αμέσως.
-Ευχαριστώ. Και τι πρέπει να κάνω εγώ, μέχρι να έρθετε;
-Να γράφετε με ένα μολύβι. 
-Μαμά, ο Αντρέας σκοτώνει όλα τα μερμήγκια. Δεν είναι κακό παιδί;
-Γιατί παιδί
μου;
-Γιατί δε μ’ αφήνει να σκοτώσω κι εγώ κανένα.

Τι ζει στο υπόγειο και είναι πράσινο;
Απάντηση: Ο αγγουραίος
Τι έχει 8 πόδια στον πάτο της θάλασσας και μουγκρίζει;
Απάντηση: Το χταβόδι
Πώς λέγεται το χαλασμένο γιο-γιο;
Απάντηση: Γιο-γιοκ
Πώς λέγεται ο Ρωμαίος αυτοκράτορας που δεν έχει γούστο;
Απάντηση: Άγουστος
Πώς λέγεται η κόλλα που βήχει;
Απάντηση: (γκ)ουχου
Τι είναι, έχει μαύρες βούλες και βρομάει;
Απάντηση: Η μασχαλίτσα

Σωκράτης Ρήγας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας...